Wordless Wednesday 154 : Cara Buat Taufu Fah

Wednesday, July 30, 2014

Wordless Wednesday 154 : Cara Buat Taufu Fah


Cara buat taufu fah dari air soya.

13 comments:

  1. Waahhh... Favourite saya nie kak.. Bulan puasa lepas kalau pegi bazar x mis mesti beli taufu fah.. Haha

    ReplyDelete
  2. memang sungguh eh cara dia macam ni hahaha ? ingatkan ada process lain yang lagi susah ke apa ke hahaha.. senang rupanya :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam aidilfitri buat kak mia sekeluarga..maaf zahir dan batin...nmpk senang jer kn..

    ReplyDelete
  4. Wah ini resipi taufu fah express. guna air kotak soya 1Lt n Agar2 setengah. Air 500ml untuk mencairkan agar2. Kalau proses biasa dari biji kacang soya memang lama nak siap.

    ReplyDelete
  5. Waa.. lama tak makan.. :) Teringin nak try pula ^^

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...nampak mcm senang jer nak buat taufu ni ek...:)

    ReplyDelete
  7. waaa.... Selamat hari raya ...sedap nye... kesukaan saya nie...

    ReplyDelete
  8. ni pon fav sy.. slalu beli je kat pasa malam..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.