Esok Naik Kerja

Saturday, August 2, 2014

Esok Naik Kerja


Masih lagi dalam mood raya. Tak habis raya lagi. Esok dah mula naik kerja. Mood nak kerja pun malas-malas sikit. Sunday blues lah nampaknya esok.

Ada lagi yang masih bercuti. Jeles ni.

kerja jugalah esok...

17 comments:

  1. Assalamualaikum..kat tempat Diana pn masih lgi dlm mood Raya..esok cuti nk p tempat sepupu beraya..Selamat berkerja esok Kak Mia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... selamat hari raya ya..

      Delete
  2. Mood raya masih menebal dalam diri..ari isnin ni mau monday blues jugak nih..hehehe..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...kembali bertugas semula yer...:)

    ReplyDelete
  4. Selamat bekeja.. Nasib dah start kerja khamis dan jumaat. Tak terasa sangat la mood malas tu.

    ReplyDelete
  5. bila dah bercuti lama memang liat nak masuk kerja semula kan..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.