Jemput-Jemput Kentang

Saturday, August 23, 2014

Jemput-Jemput Kentang



Sarapan pagi ini ringkas saja. Masak jemput-jemput kentang. Buat setengah kampit. Ni pun dah tinggal separuh. Yang lain dah selamat masuk dalam perut.

Alhamdulillah... kenyang..

sarapan apa pagi ini?

20 comments:

  1. tak nak jemput-jemput makan sekali ke kak..? kekeke~

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam sabtu Kak Mia...wahh...sedapnyer jemput-jemput kentang Kak Mia...

    ReplyDelete
  3. jemput kentang??idak pulak iman pnh buat.resepi sm je mcm jemput biasa ye kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... yang ni kak mia bubuh kentang. dipotong dadu kecil. ada bubuh telur sebiji.

      Delete
  4. nyummmm3,, hihi sedapnyaaaa tengok gambar je pun dah meleleh ^^

    ReplyDelete
  5. Cekodok @ jemput2 enak untuk sarapan pagi dan minum petang.

    ReplyDelete
  6. petang2 dtg sini nmpak plak jemput2 tu...haish..lapaq pulak~

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia...sedapnya tengok...

    ReplyDelete
  8. Amboi sedapnya.. sarapan mi sedap.. huhu

    ReplyDelete
  9. X pernah lgi lya buat jemput2 kntang..nnt nak Cuba juga ni

    ReplyDelete
  10. tak pernah buat jemput jemput kentang. sellau buat yang bawang je :) hihi

    ReplyDelete
  11. sy dh buat sarapan jemput jemput kentang pg td

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.