Ranking Alexa 10.8.2014

Sunday, August 10, 2014

Ranking Alexa 10.8.2014


Nampak gayanya prestasi ranking alexa agak merosot sedikit menjelang bulan Ogos 2014. Biasalah ada pasang dan surutnya. Namun begitu demi menjaga hati pengunjung blog ini, Mia tetap akan teruskan berblog seperti biasa. 

Kalau sepenuh masa, tentulah boleh menghadap blog depan mata sepanjang masa. Kalau kita berblog separuh masa, memang akan ada naik dan turun prestasi blog kita ini. Usah lemah semangat, kita cuba maintain selagi termampu. Sentiasa bersyukur atas apa yang kita ada.


Alexa Traffic Rank : 54,822
Traffic Rank in MY : 396

Sumber : SINI
Laporan sebelum ini di SINI.

Nak semak ranking alexa blog sendiri, klik SINI.

 rekod laporan prestasi awal Ogos 2014...

12 comments:

  1. lumrah berblogging kak..sabar je lah..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah malam Kak Mia...tetap maintain ni Kak Mia,teruskan berblog demi pembaca setia Kak Mia..

    ReplyDelete
  3. Still very good ranking although dropped. Keep it up!

    ReplyDelete
  4. tetap di tahap yang baik kak...part time blogger..memang macam tu la kan kak..tak boleh nak bagi full komitmen kat blog..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...tetap mendapat ranking yg baik ni...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.