Bekal Sarapan Pagi Tadi

Tuesday, September 2, 2014

Bekal Sarapan Pagi Tadi


Lama betul rasanya Mia tak bawa bekal sarapan pagi ke pejabat. Pagi tadi baru tergerak nak bawa bekal nasi goreng dengan sayur.



Alhamdulillah.... kenyang makan nasi ni. Lepas itu baru buat kerja design di SINI.

first time pakai tupperware ni... gift dari event SINI.

23 comments:

  1. wa sedapnye nampak....

    http://insan-kecil.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Kak Mia...wahh...sedapnyer nasi goreng Kak Mia...Diana hari2 bw bekal pegi kerja sb tak sempat nak mkn kat rumah..awal sangat masuk kerja 6.30am dah kat ofis...tak sempat buat bekal ada stok maggi kat ofis..main masak kat ofis ler...hehe..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...tak payah susah-susah beli makanan dah...

    ReplyDelete
  4. hari-hari kalau boleh nak bawak bekal..puas hati..

    ReplyDelete
  5. lebih selera makan kan bawak bekal sebab masak ikut rasa sendiri..jimat pun jimat.cantik bekas tu :)

    ReplyDelete
  6. Zura pun sekarang bawa bekal je.senang & jimat.

    ReplyDelete
  7. Wah cantik bekas makanan...masak sendiri , ikut selera sendiri. Terbaik !!!!

    ReplyDelete
  8. bawak bekal jimat kan kak..nampak sedap nasi ngan sayur tu..hehe

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...mmg jimat kalau bawa bekal dr rumah lebih puas hatikn...

    ReplyDelete
  10. memang terbaik punya lah kak mia nhe,. pasti sedap rasanya

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.