Buah Dukong

Saturday, September 6, 2014

Buah Dukong


Rezeki datang rumah mertua hari ini, ada buah dukong. Macam best je.. Mak Mertua Mia beli kat Kipmart. Tengah musim lambakan buah ini sekarang ni katanya. Banyak juga dapat, beli 3 kilogram.



Sedap juga makan buah tempatan ini. Jemput makan semua..

kopek dulu kulitnya...

22 comments:

  1. Sy xleh makan buah ni... Sbb asma.. Tapi suka.. Huhu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Kak Mia...Diana suka makan buah ni dari langsat....hehe

    ReplyDelete
  3. Sedapnya tak sabar nak terjah dusun pak mertua.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. lama wawa tak makan buah dokong. Memang best.

    btw, awak kena tag :) http://wawaabdulhadi.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award-7-things.html

    ReplyDelete
  5. Baru je mkn td. Beli kt r&r.. rupa sama mcm langsat tapi rasa lain sikit.lg suka langsat kot...hehehe

    ReplyDelete
  6. buah dukong ni kalau dah hadap sambil tengok tv tak boleh berhenti gamaknya...haha

    ReplyDelete
  7. kalau di indonesia namanya buah duku kak mia....

    ReplyDelete
  8. di sabah pun panggil buah duku..sedap, isinya manis..

    ReplyDelete
  9. sy buah duku,dokong atau langsat mmg sy x suke..hehe..rambai je sy suka.

    ReplyDelete
  10. Buah dukong... Kacukan duku langsat...manis kulit nipis macam langsat...isi macam duku...

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia....sedapnya makan buah2an tempatan...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.