Carta Pengkomen Tegar Ogos 2014

Thursday, September 4, 2014

Carta Pengkomen Tegar Ogos 2014



Mesti ternanti-nantikan entri ini bukan? Rutin setiap awal bulan, Mia akan umumkan siapakah yang menduduki Carta Pengkomen Tegar. Kali ini untuk yang bulan Ogos 2014. Ribuan terima kasih diucapkan kepada mereka kerana benar-benar tegar meninggalkan komen di entri-entri blog ini. Sudi sokong blog ini. Sudi bagi feedback. Sentiasa berada di sisi Mia. Terharu ni. Terima kasih sangat-sangat ya...

Tentu ramai yang dah kenal dengan mereka ini. Kepada yang belum, jemputlah terjah blog mereka. Peramah-peramah belaka.

Seterusnya.... diumumkan...

Carta Top 20 Pengkomen Tegar Ogos 2014

No 1 - Mas Zull (260)

No 2 - Azhafizah Md Nor (152)

No 3 - Mardiah Diana (111)

No 4 - Asha Lya (100)

No 5 - Sally Yatiey (96)

No 6 - Akif Imtiyaz (86)

No 7 - Normi Nieza (67)

No 8 - Smartan Dad (62)

No 9 - siti zawiah (57)

No 10 - Mimi Azirah (52)

No 11 - Kisah Si Dairy (52)

No 12 - calrase patrick (40)

No 13 - Yun Sing (37)

No 14 - mama amir (36)

No 15 - TunSha Ayunie (33)

No 16 - NURUL AQIDAH AZAHAR (33)

No 17 - Nurzakiah Hanum (33)

No 18 - yang baik Ishak (30)

No 19 - ros_reeza (30)

No 20 - memmet lenggeng (28)

Tahniah diucapkan. Moga kekal hubungan di alam maya ini. (^_^)

alhamdulillah.... blog ini ada pengunjung setia...

23 comments:

  1. Banyak nya komen diorang.tahniah semua..nk azam jadi pengomen tegar la kt sini.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah pagi Kak Mia...tak sangka nama Diana ada dlm senarai....terima kasih Kak Mia dan tahniah kepada semua....

    ReplyDelete
  3. Tahniah semua... Dh terkeluar ranking sbb mmg sibuk betul bulan lpas... Huhu...

    ReplyDelete
  4. uiks ada nama saya juga :),,,, Terima kasih kak.... dan tahniah kpd semua...

    ReplyDelete
  5. Lya pun ada..tahniah semua.insyallah ada klpgn pasti lya ke sini slalu

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...terima kasih kak mia...ingat takde, rupanya ada terselit...tahniah juga pada semua...insya Allah, blog kak mia memang best dikunjung selalu...^_^

    ReplyDelete
  7. tiap2 bln kebanyakkan asyik org yg sm jer..hehe..ble lah sy akan jadi pengomen tegar ni..ekekeke...

    p/s : cmne nk check pengomen tegar ni ek?

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..cik nor masih tersenarai....thanks kak mia..:)

    ReplyDelete
  9. tahniah semua...bulan ogos bulan berkabung so tak dapat nak update entry...

    ReplyDelete
  10. Tahniah semua,bln lps bz benor,nk bw pn ala kadar je ..huhu

    ReplyDelete
  11. tahniah semua...usaha tangga kejayaan teringin nak masuk carta juga la..:)

    ReplyDelete
  12. tahniah kepada semua pengkomen tegar.. memang betul2 tegar laa diaorang komen.. huhuhu.. tak sempat dah sekarang nak jadi tegar macam tuh.. sempat singgah sini sana skit2 jer..

    ReplyDelete
  13. tahniah semua... ehh... tersenarai jugak..?? terima kasih kak mia...

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum mia..tahniah buat semua pengomen tegar di blog ini...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.