Senarai Sponsor Dan Hadiah Giveaway 2014 Mialiana.com

Thursday, September 18, 2014

Senarai Sponsor Dan Hadiah Giveaway 2014 Mialiana.com



Giveaway 2014 Mialiana.com bakal berlangsung tidak lama lagi iaitu pada hari Sabtu 20 September 2014 ini. Selama 10 hari sahaja.

Mia rasa syukur sangat dapat sponsor yang sporting dalam menjayakan Giveaway ini. Pelbagai hadiah ditawarkan bagi memeriahkan giveaway ini. Hadiah bernilai RM1,495.80 untuk 40 orang pemenang. Pemenang akan dipilih melalui random.org

Jom kita tengok...


8 pemenang x Wang Tunai RM50
MiaLiana Aynora SewaKeretaSabah 
ProvideNetwork TengkuButang

1 pemenang x Skincare Hesta bernilai RM250
IeyzartdSyahieyr

1 pemenang x Kain Sulam Coin Material Prada bernilai RM90
FuzaMusa

1 pemenang x Vitamin Shaklee bernilai RM61
YatiAdam

1 pemenang x Facial Cleansing Bar Herskin bernilai RM60
Cekelatmanih

1 pemenang x blouse dari Zalora bernilai RM56
PetakBunga

1 pemenang x Monopod bernilai RM35 + Mobile Powerbank bernilai RM15
KaryaMahirah

3 pemenang x topup bernilai RM50
Zaidalifah FatihahFazlin FatinFarhana

10 pemenang x topup bernilai RM10
NiaEmkay SyiraLokman


1 pemenang x Novel Bukan Klon Bukan Duplikat bernilai RM29.90
1 pemenang x Novel Antara Dua Persimpangan bernilai RM 22.90
EngkuMuzahadin

2 pemenang x Shawl bernilai RM28
2 pemenang x Glitter Wide Shawl + brooch bernilai RM25
Azhafizah

3 pemenang x Tudung Bawal Printed bernilai RM20
ZafirahZarrae

4 pemenang x Ilustrasi Vektor bernilai RM15
DayangDeno

Macam mana? Menarik bukan? Sabar ya... Nantikan kemunculan Giveaway 2014 Mialiana.com ini. Diharap agar ianya akan mendapat sambutan yang menggalakkan dari kalangan blogger.

 terima kasih tidak terhingga kepada semua sponsor (^_^)

59 comments:

  1. byknya adiah... tak sabar nk tunggu ga sabtu ni

    ReplyDelete
  2. perghh byk gile hadiah dh la best2 plak tu..mesti join.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... kak mia,

    banyak hadiah... boleh join nanti. Harap2 segmen nie mendapat sambutan yang menggalakkan...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. Wahh...menariknya hadiah2 yang di tawarkan....

    ReplyDelete
  5. tgok kan sponsor tu, cmfrm meriah GA tu nnti. gud luck smua :)

    ReplyDelete
  6. wow adehh kalau dilancarkan 20hb jawabnya 22hb la ana join huhuu cepat2 xsabar nak gerak jari ni

    ReplyDelete
  7. Jangan lupa join yea...
    hadiah semua.... Sangat menarik :)

    ReplyDelete
  8. Mesti meriah, kan nanti.x sabar nk tunggu sabtu ni

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia....wah bestnya banyak hadiah2 menarik...:)

    ReplyDelete
  10. Wahh, semua hadiahnya hebat-hebat! Tak sabar rasanya nak join GA Kak Miaaaa :D ^__^

    ReplyDelete
  11. waaa hadiah meltopss nak join nanti hehehe

    ReplyDelete
  12. Semua best2 hadiah diaa. Tak sabar nak join. hehehe :)

    ReplyDelete
  13. Wah.. Byknya.... Moga lapang rezeki para sponsor...

    ReplyDelete
  14. Wah,bestnya hadiah!Wajib kena join ni! ^^

    Akak ditag. ^^

    http://wani-siulatbuku.blogspot.com/2014/09/7-things-about-wani-versatile-blogger.html

    ReplyDelete
  15. Banyak hadiah menarik ni. Tak sabar nak join :)

    ReplyDelete
  16. Wahh memang menarikk ..tak sabarnak join nie tak sabar

    ReplyDelete
  17. bestnyaaaaaaaaaaaa........!! tak sabarrrrrr rasa nak joinnnnn !!

    ReplyDelete
  18. Menariknya hadiah!!!! Tak sabar nak join.. Ok, tunggu esok.. Mesti join! ^^,
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  19. menarik nih...ramai rasanya ni yang join...^_^

    ReplyDelete
  20. sedih... x cukup syarat jadi sponsor... tapi x pa lah... sy nak join GA akan mia ni... hihi :)))

    ReplyDelete
  21. Wah, best2 :) Cik Mimie akan join nanti :)

    ReplyDelete
  22. Nak menang hadiahhh...kain sulam tu cantiknyaaaa...

    ReplyDelete
  23. hehe..x sabarnya nk dpt tudung bawal printed...hehehe :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.