Akademi Fantasia 2014 (AF2014) Konsert Minggu 8 : Nina Dan Zarif Tersingkir

Sunday, October 26, 2014

Akademi Fantasia 2014 (AF2014) Konsert Minggu 8 : Nina Dan Zarif Tersingkir


Baru lepas layan konsert Akademi Fantasia 2014 (AF2014) kat saluran Astro Ria di Premiera Hotel Kuala Lumpur ni. Sampai sini pun petang tadi.




Nampaknya Nina dan Zarif tersingkir di konsert minggu ke lapan (8) ini. Tinggal Nuha, Firman, Ewal, Aman dan Azwan.

suka tengok orang nyanyi... nak-nak yang live punya...

11 comments:

  1. Tinggal sorang peserta perempuan saja lepas ni, Nuha.

    ReplyDelete
  2. sy tgok kejap je. nanti final tgok abis..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...oh yer ke 2 orang sekali terkeluar minggu ni....semalam tengok tapi terlelap x tahu siapa yg terkeluar...:)

    ReplyDelete
  4. semalam tak tunggu sampai habis pun..
    tapi dalam hati memang mengatakan zarif yang akan keluar..
    tak sangka plak nina pun keluar sama

    ReplyDelete
  5. Semalam tak tengok sebab mengantuk sangat...tak sabar nak tengok final AF 2014..

    ReplyDelete
  6. Balik kampung baru ni baru ikut AF.. Kalau tak memang tak ikut.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. Xlayan pon..
    Tp kat sini sume dok layan..join sekaki.jela
    Tp.kalau dah trlepas xde la merengek2 nk tgk jugak
    Heheheh

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.