Chocolate Moist Cake Bihha

Tuesday, October 7, 2014

Chocolate Moist Cake Bihha



Dessert petang ini di Unit ICT, kami makan Chocolate Moist Cake masakan Bihha, pelajar praktikal di bawah seliaan Mia. Sedap pula. Nak-nak chocolate. Of course lah licin sekali ngadap.

Thanks ya Bihha... Untunglah siapa yang kahwin dengan dia nanti... (^_^)

Mia tak reti buat kek sampai sekarang... huhuhu

15 comments:

  1. cik fafa pun tak reti buat kek jugak. ^_^

    ReplyDelete
  2. Guna tepung kek segera macam en.abg.. mesti menjadi.. sedap pun sedap..

    ReplyDelete
  3. uhh kalau cek coklat kt umah ni skli hadap bleh abis
    nak2 kalau ade topping colat lagi
    makan sejuk2
    ummpp

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kek coklat sambil kena ngan coffe di petang hari

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum mia....wah bestnya...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan singgah sini Kak Mia...sedapnya...

    ReplyDelete
  7. dah lama tak makan kek coklat... untunglah sapa yang pandai buat tu..

    ReplyDelete
  8. Uishhh sdpnya Kak..lya pun msh bljr lgi bab2 buat kek ni

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.