Karnival Mega Nak Sihat

Saturday, October 18, 2014

Karnival Mega Nak Sihat


Tengahari tadi kami makan tengahari kat luar di Bandar Baru UDA dan kemudian menyinggah kat Karnival Mega Nak Sihat dekat dengan Masjid Bandar Baru UDA. Pendedahan tentang kebersihan, penjagaan kesihatan, gigi, pemakanan seimbang dan berkhasiat. Apalagi mulalah cuci mata sikit.

Jom...

Dengan Sofea.

Father and daughter.

Tulis nama sendiri.

Alamak N terbalik pula.

Yeay.. dapat ubat dan berus gigi percuma.

Mia buat ujian saringan kesihatan.

jom sihat....

15 comments:

  1. sesekali pergi karnival macam ni best jugak kan kak...

    ReplyDelete
  2. Ehheheh jarang g karnival2 cmni... sesak plak

    ReplyDelete
  3. Wah terbaiklah!!!! Sofea dah pandai tulis nama sendiri.
    IsmailDotCom

    ReplyDelete
  4. Suka jalan-jalan camni. Sekadar cuci mata dan tengok kerenah orang ramai.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...semalam pi juga bandar baru uda tapi x jumpa pulak karnival ni...:)

    ReplyDelete
  6. Bagus jugak buat karnival kesihatan macam ni.. Sebab nak harap org gi spital buat saringan kesihatan memang payah.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.