Minuman Asam Boi

Tuesday, October 7, 2014

Minuman Asam Boi



Cuaca panas terik sekarang ni. Walaupun kerja duduk dalam aircond, bahangnya tetap terasa. Udara luar pula macam tak berapa nak elok, seperti jerebu. Tekak pula dah mula rasa macam perit sedikit. Tu yang nak minum air asam boi ni. Bukan nak jaga suara, nak jaga tekak... hehehe...

jemput minum semua... 

19 comments:

  1. Salam singgah sini Kak Mia...sedap minum ni time cuaca panas...

    ReplyDelete
  2. mmg sedap! cx suke. lebih2 lg tmbh ais. amboi nikmatnya huhu

    ReplyDelete
  3. Lin tak tahan masam asam boi ni. Tapi kalau minum lemon+madu sejuk2 sedap juga ni Kak Mia.

    ReplyDelete
  4. Yumyummm....sedapnya minum air asam boi sejuk dikala panas terik

    ReplyDelete
  5. sedap tue...
    adik selalu minum air kundur je...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. heeee tak boleh mnum dlm botol cmni kak mia
    suke yg ori buat sndri pny

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia...betul tu cuaca panas memang sedap kalau dpt minum air sejuk....

    ReplyDelete
  8. aah, lately ni rasa panas je. bahang. kene banyakkan minum air

    ReplyDelete
  9. Panas2 dapat air ni memang syorga.. Saya suka order air epal hijau asam boi tiap kali makan kat kedai.. Boleh hilangkan rasa muak lepas kenyang.. hehe..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  10. sedap ke?
    tak pernah rasa pula. biasa jumpa air asam jawa jer..

    ReplyDelete
  11. X prnh lya minum msti rasanya asam2 manis kan..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.