Pelam Asam Boi

Thursday, October 23, 2014

Pelam Asam Boi



Inilah dia rupanya pelam asam boi yang hangat diperkatakan. Dapat juga Mia merasa sedikit tadi. Ini pun ngendeng Shila punya. Yang ini pelam punya. Ada juga yang buat guna buah lain.

Tapi memang bestlah. Ada rasa masam dan pedas skit. Tekak berkenan pula. Rasa macam nak beli satu nanti.

betul-betul berkenan.... (^_^)

31 comments:

  1. Siap dh ada yg buat bisnes eh...wahhhh...

    ReplyDelete
  2. mmg hot pelam asam boi nih..kwn2 asyik ngidam je nk mkn..heheh..

    ReplyDelete
  3. nak buat gak la...nk tukar epal hijau...hihi

    ReplyDelete
  4. tengok je terus telan air liur... huhuuh

    ReplyDelete
  5. Hoho..Saya baru je buat semalam k.mia...huhu

    ReplyDelete
  6. semalam adik ipar CN buat guna buah kedondong ! mmg sedap ! buat sndiri jer kak, simple sgt !

    ReplyDelete
  7. Salam singgah sini Kak Mia...nampak jer dah terliur lah Kak Mia....nak juga...hehe....

    ReplyDelete
  8. Saya pun dah dapat rasa...sebelum ni duk telan air liur ja

    ReplyDelete
  9. Buat sendiri je Mia..senang je,.,.modal pun kecik je..heheh

    ReplyDelete
  10. rasa nak buat sendiri, tak kesampaian lagi... kecur je rasa....

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...alamak kecurnya tengok pelam asam boi ni...:)

    ReplyDelete
  12. sekarang tengah trend pelam asam boi.. Macam sedap pulak tengok orang duk post gambar.. Kena try nih..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.