Quote Of The Day (52)

Thursday, October 9, 2014

Quote Of The Day (52)


It's sad when you
realize you aren't as
important to someone
as you thought you were.

a bit sad.. cheer up please....

16 comments:

  1. Sedihhh quote ni..

    Btw Mia, saya guna tutorial Mia segmen copypaste tu..senang, best laaa..saya tiru sebiji2 macam Mia buat..hehe, next time dh tahu dah mcm mana nak buat..terima kasih Miaaa... :)
    http://www.ibuhana.com/2014/10/nak-url-please-bersama-ibuhanacom.html

    ReplyDelete
  2. Xpe..yg penting semua org adalah penting untuk kita

    ReplyDelete
  3. Kita adalah penting untuk diri kita.. Appreciate ourself even other people don't do that.. Guna tagline ni kak Mia --> "kerana diriku begitu berharga.."

    Chillax kak.. ^__^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  4. Allah kan ada
    mak ayah pun ada untuk kita ;)

    ReplyDelete
  5. takpela...kita masih ada Allah dan ibubapa...

    ReplyDelete
  6. fuhhhh..
    yup..btol tu..sob sob..
    sedei tetibe >,<

    ReplyDelete
  7. Bykkn besbr ya kak .Allah sntiada ada d sisi menemani

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.