Quote Of The Day (69)

Thursday, October 30, 2014

Quote Of The Day (69)



When I'm bored, I eat.

When I'm happy, I eat.

When I'm sad, I eat.

everyday... eat.. eat.. (^_^) for living...


21 comments:

  1. ekekekeke..molek sgt..pas mkn tido oh heaven giler kut haha

    ReplyDelete
  2. hehe...teringat ceramah ustaz kazim
    dia kata orang malaysia ni mati bukan sebab tak cukup makan
    terlebih makan! =)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum
    singgah pagi
    sory x sempat nk komen anum bz hari ini

    ReplyDelete
  4. Makan makan makan...
    Heheheheh kat kampung ni asyik dok ngunyah jeee..
    Xkira la dlm mood ape...

    ReplyDelete
  5. Kita kat Msia ni byk sgt makanan sedap. So xleh lari dari makan. hehe. Kalau drama pun mesti ada babak kat meja makan.

    ReplyDelete
  6. Eat to live.. Hehe.. Ni pun sambil bw sambil makan nasik.. Gigih sangat! ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia....makan tetap kena mkn kalau dah x boleh mkn nanti susah juga...:)

    ReplyDelete
  8. makan jgn x makan tp klau trlebih mkn x boleh jgk bdn pun menembam..heee

    ReplyDelete
  9. Deno pulak kalau sedih tak lalu nak makan...

    ReplyDelete
  10. Yeah, geng. IM pun suka eat eat eat. Hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.