Tuntutan Hadiah Giveaway 2014 Mialiana.com

Tuesday, October 14, 2014

Tuntutan Hadiah Giveaway 2014 Mialiana.com



Setakat ini, proses tuntutan hadiah Giveaway 2014 Mialiana.com berjalan dengan lancar. Alhamdulillah, boleh juga Mia handle sendiri. Kepada yang dah hantarkan butiran yang dikehendaki, Mia telah hantarkan pada sponsor.

Cuma, ada lagi beberapa pemenang yang belum laporkan diri di inbox fanpage Mialiana.com walaupun Mia dah tinggalkan komen di entri penyertaan mereka. Tolong segera lapor diri ya... paling lewat hari Jumaat, 17 Oktober 2014 ini.

* Pengumuman pemenang telah dibuat di SINI.

cepat tuntut ya...

19 comments:

  1. cepat2.nnt kak mia bg kat org lain..hehe

    ReplyDelete
  2. dengan segera saya bagi maklumat tambahan... maaf

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada pemenang...sape tak tuntut hadiah melepas

    ReplyDelete
  4. untunglah sape yg menang tu..yg tak menang macam sy jgn putus asa k! hehe

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...tahniah2 pd yg berjaya...:)

    ReplyDelete
  6. tunggu nak pos esok je :) nanti fiza update ye

    ReplyDelete
  7. macamana nak sertai yer, menyertai apa nie minta penjelasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tempohari mia ada buat giveaway dan dah ada pemenang. sekarang sedang proses tuntutan hadiah.

      Delete
  8. Ha, sape yang menang tu cepat2 gi tuntut.. Kalau taknak, kite nak.. Hakhak! ^__^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.