Wordless Wednesday 187 : Kawasan Dilarang Merokok

Wednesday, October 29, 2014

Wordless Wednesday 187 : Kawasan Dilarang Merokok


Dilarang Merokok
Kawasan Rehat dan Rawat / Hentian Sebelah



20 comments:

  1. Tapi tempat ni tetap selalu orang merokok.

    ReplyDelete
  2. Hmmm kadang2 dorg ni xde kesedran sivik...
    Selambe je hisap.rokok tpt.cmni

    ReplyDelete
  3. Kadang2 ada org yg pntingkn diri sndiri main belasah je merokok tmpt mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena prihatin juga pada sekeliling... ada yang tak selesa..

      Delete
  4. Jangan merokok di tempat yang terlarang.. ;D

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...betul tu kenalah patuhi...:)

    ReplyDelete
  6. Hmm... Sekadar hiasan... Pnh tgk sndiri kt RnR Ayer Keroh... Bawah banner tu lah penuh puntung rokok dan juga org tgh sdap isap rokok.. Huhu

    ReplyDelete
  7. sampai terpaksa buat banner bagai..kalau awareness tu xde, sampai ke sudah kempen mcm nie gagal. :(
    (paling anti dgn org yg merokok di public. memang saya xredha terpaksa sedut asap beracun tue. huhu)

    ReplyDelete
  8. Elok sangat tu... nak carik makan, ramai plak orang yg duduk merokok tepi kedai² situ...

    ReplyDelete
  9. Selalu gak nampak kat spital ada orang dok smoking....

    ReplyDelete
  10. Tapi bersepah je kot orang merokok walaupun banner tersergam.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  11. bagus ada banner besar macam ni..baru perokok nampak sikit

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.