Giveaway kerusiburok: Ole-Ole Phuket!

Friday, November 28, 2014

Giveaway kerusiburok: Ole-Ole Phuket!

hai semua blogger! 

seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro)

jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah. 
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni, 
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah! 
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer! 
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.

support KerusiBurok juga....


Sedang berlangsung :
Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com
Blogger dijemput join, klik SINI.

17 comments:

  1. Asalam mia selamat meneruskan segmen ya..terbaik 11 ribu lebih follower amat gigih dan sabar..huuuu!!! best lah dapat betgitu tau.!! nak ikut jejak mia..ya merangka ja ni..

    ReplyDelete
  2. lama dah saya tak join segmen2 nie, jommm...

    ReplyDelete
  3. waaa...sy pon join segmen ni..al da best yee mia (^_^)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  5. salam , sy dtg dari segmen yg sama :)

    http://caraleezaty.blogspot.com/2014/11/giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

    ReplyDelete
  6. ziarah kwn2 dr GA yg sama. gud luck sis ! :)



    ana-mizu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. semoga berjaya kak mia...Diana pun dah join juga ni...

    http://mardiahdiana.blogspot.com/2014/11/giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.