Johor Tidak Diisytihar Cuti Esok Walaupun JDT Menang

Saturday, November 1, 2014

Johor Tidak Diisytihar Cuti Esok Walaupun JDT Menang


Baru nak berangan cuti esok kalau Johor menang malam ini melawan Pahang. Nampak gayanya simpan sajalah hasrat itu bila dah baca berita kat kosmo tadi.


Johor tidak diisytihar cuti esok (Ahad) walaupun JDT menang malam ini di perlawanan final Piala Malaysia kat Stadium Bukit Jalil. Menteri Besar Johor telah memaklumkan keputusan dibuat berikutan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) akan mula pada hari Isnin.

Penangan hebat bola sepak kali ini. Hidup JDT... 
Semoga malam ini milik kita. Yeah...

esok tak cuti... kerja lah jawabnya....

17 comments:

  1. sabaq kak nah..nak bt mcm mana...walaupn x cuti sokong ttp kena sokong...semangat kesukanan owg kata,,,

    ReplyDelete
  2. OO..nasib la..kesian orang johor..heheh..tak pe..asalkan memang..cuti tu boleh tolak tepi je..:)

    ReplyDelete
  3. tidak apa kalau tak cuti yang penting menang

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...moga JDT menang mlm ni...esok memang hari cuti buat yg bekerja sektor swasta....:)

    ReplyDelete
  5. Semua kengkawan Kak
    Mieja
    Mengharaplan cuti Esok hikss....Keje
    Mcm biasalah Esok

    ReplyDelete
  6. Saya duk Pahang Mia ...kena sokong Pahang ni ..hehehe...takpe sape2 menang pun saya tak kisah

    ReplyDelete
  7. Hehe... Agaknya sebab dh ramai harapkan cuti agaknya...

    ReplyDelete
  8. Siapa pun yang menang malam ni...Diana tetap cuti esok....hehe...

    ReplyDelete
  9. asalam Mia, tapi Sabah tetap cuti esok, cuti hari ahad..( kelantan tak cutikan ahad) anak ada belajar di Kelantan katanya tak cuti ..Jumaat cuti kat sana..

    ReplyDelete
  10. asalam Mia, tapi Sabah tetap cuti esok, cuti hari ahad..( kelantan tak cutikan ahad) anak ada belajar di Kelantan katanya tak cuti ..Jumaat cuti kat sana..

    ReplyDelete
  11. Saya tak ikut bola.. Tapi tau la sape menang sape kalah sebab kat wall fb penuh dengan status PDM Vs JDT.. Apa2 pun menang kala itu adat pertandingan.. Bersainglah dengan sihat,, ^__^
    RosmizaAliDotCom

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.