Lukisan Budak Lelaki Oleh Sofea

Sunday, November 9, 2014

Lukisan Budak Lelaki Oleh Sofea


Balik kerja petang tadi terus lah mengadap dapur. Nak tahu tak apa yang Sofea buat seorang-seorang di ruang tamu?

Diambilnya sekeping kertas A4 kat printer dan kemudian dilukisnya seorang budak lelaki. Tersentuh jiwa ini bila dia tunjukkan kat Mia.


Hasil imaginasi Sofea sendiri terhasillah lukisan budak lelaki ini. Cantik sangat Sofea. Good job, dear...

makin berbakat...

20 comments:

  1. Salam singgah sini Kak Mia.
    .wahh...sangat berbakat dik Sofea dalam lukisan...comel jer hasil lukisan yang di lukisnya...

    ReplyDelete
  2. pandailah cik sofea melukis, lebih cantik dari unty punya lukisan... macam watak animasi goku pun ada.. hihihi

    ReplyDelete
  3. Imiginasi kanak2 bila sel2 otak saling brhubung

    ReplyDelete
  4. sempurna kepala tangan badan dan kaki lengkap lagi dengan ada mata hidung mulut. Wah sofea good job..agaknya berapa umur sofea ni ya

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia....cantik2 dah boleh melukis dah..;)

    ReplyDelete
  6. comelll. mana tahu bleh jdi pelukis nnti :)

    ReplyDelete
  7. Cuba la tanya Sofea, dia lukis gambar sape tu. Hehe

    ReplyDelete
  8. Comelnya.Teringat lukisan adik saya yang bongsu tu bila saya tengok gambar ni.Hehe

    ReplyDelete
  9. kanak-kanak yang umurnya sedang membesar, memang bagus kalau kita bagi pensil warna dan kertas..memang habis di lukisnya, tapi that one is bagus sebab melatih mereka berimaginasi boleh buatkan sel-sel otak berhubung.. terbaik la sofea.. :D

    ReplyDelete
  10. Bakat sofea memang hebat.. semoga sofea jadi seorang pelukis yang berjaya..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.