Lukisan Budak Lelaki Yang Telah Diwarna

Tuesday, November 11, 2014

Lukisan Budak Lelaki Yang Telah Diwarna



Malam tadi Sofea mula mewarna lukisan budak lelaki sebelum tidur. Wah.. comel juga bila dipandang lama-lama. Macam-macam warna ada kat dalam. Suka tengok dia mewarna.


mood tersenyum...


Sedang berlangsung sekarang :




25 comments:

  1. Ada bakat...kena simpan ni kak mia...nanti sofea besar, bole tunjuk...

    ReplyDelete
  2. macam anak2 buah yaya pun sukaa lukis mcm ni . biasa laa kak mia lukisan budak2 . hehe

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi Kak Mia....pandainya dik Sofea dah di warna lukisan dia makin cantik pula...memang berbakat sofea dalam melukis...

    ReplyDelete
  4. Imaginasi kanak-kanak memang diluar jangkaan. Awesome!

    ReplyDelete
  5. Anak pun suka melukis dan hasilkan pelbagai hasil seni..

    ReplyDelete
  6. semakin pandai mewarna..budak-budak memang kreatifkan..

    ReplyDelete
  7. pandai dia warna ikut space tu tapi rambut hijau pulak..hihi

    ReplyDelete
  8. Imiginasi kanak-kanak nie selalunya abstrak kan...

    ReplyDelete
  9. pandai dia lukis.. rambut kaler hijau woo..

    ReplyDelete
  10. alolo comel. teringat pulak zaman kecik2 main warna2 :)

    ReplyDelete
  11. pandai Sofea melukis.... kaler dia pun pekat....Cantik lah utk budak baye Sofea

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia..heheee pandai dah ada color...;)

    ReplyDelete
  13. eeeee comeynyaaa.... ada bakat ni... boleh ketengahkan :)

    ReplyDelete
  14. Memang hebatlah sofea nhe.. tahu melukis dan mewarna...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.