Pagi-Pagi Masak Roti Telur Untuk Sofea

Sunday, November 2, 2014

Pagi-Pagi Masak Roti Telur Untuk Sofea


Ini adalah kali pertama Sofea minta Mia masak roti telur untuknya pagi tadi sebelum ke tadika. Sibuk nak bawa bekal. Katanya kawan-kawan bawa bekal, dia pun nak bawa juga. Dia akan sedih nanti kalau tak bawa bekal. Tup-tup pagi tadi nak pula. Nasib baik ada roti dan telur.



Goreng 3 keping roti dan dipotong supaya senang dimasukkan ke dalam tupperware. Terus happy dia dapat bawa bekal hari ini.

mesti seronok sarapan sama-sama dengan kawannya...

25 comments:

  1. Nymmmm mmg sedap... Tp klu xmau berminyak sngt letak tepung gndum sikit dlm bncuhan telur.. ^_^

    ReplyDelete
  2. anak ida pun suke roti telur..tapi ida tak goreng..just letak ats pan je

    ReplyDelete
  3. Fav en asben ni kak mia...
    Kalau ditanya xbg goreng byk2...
    Tp dia yg abiskn sume

    ReplyDelete
  4. salam mia...sedapnya roti telur..kalau makan roti telur siap ada kopi panas lagi sedap..hehe

    ReplyDelete
  5. Hmmm..sedap..dah lama tak makan roti telur...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..ermmm sedap tu roti telur..

    ReplyDelete
  7. Memang sedap ni pagi2 sarapan roti telur...Diana dan en.hubby pun suka...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...sedapnya bekalan utk sofea...:)

    ReplyDelete
  9. Amboi ni bkn sofea je suka ni..
    Ni kalo bt ibuAqil pn kenan gak ni..
    Hihihihihi

    ReplyDelete
  10. Feveret sy ni. Tp sy tak suka minyak banyak,setiap kali celup roti dgn telur,saya buh 1 sudu je minyak dalam pan,sampai la masak..next celup,buh lagi 1 sudu..

    ReplyDelete
  11. Ermm yum yum roti telor memang syok makan panas-panas, cecah dengan sos cili
    IsmailDotCom

    ReplyDelete
  12. Belajar bawa bekal nanti masuk sekolah Sofea bole belajar berjimat. Tetiba terfikir. Mesti happy Sofea dpt makan dgn kawan2.

    ReplyDelete
  13. sedapnya nampak..dah la tengah lapar skg nih.

    ReplyDelete
  14. Lya pun klau gi kja pun slallu bawa bekal

    ReplyDelete
  15. Sedapnya roti telur.. Dah lama tak buat roti telur.. Asyik makan sorang je, takde mood nak masak beriya.. Kalau tak, rajin jgk nak bersilat kat dapur tu.. Huhu..
    RosmizaAliDotCom

    ReplyDelete
  16. menu simple tapi sedap.sesuailah untuk anak anak bawak bekal tu.

    ReplyDelete
  17. my favourite breakfast gak ni..
    senang tapi suka cicah cili sos macam lagi yumms gitu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.