Exercise Kat Gym Petang Tadi

Wednesday, December 10, 2014

Exercise Kat Gym Petang Tadi


Sebenarnya kan... azam Mia dari awal tahun nak exercise kat gym. Tapi kan.. asyik bertangguh memanjang. Tak cukup masa lah.. itu lah.. ini lah... Tak ada geng lah.. outstation lah..

Akhirnya hari ini... dah nak hampir akhir tahun barulah tercapai azam yang hampir tak berjaya tu. Jeng.. jeng.. jeng... nasib ada rakan satu pejabat yang sporting. Apalagi terus on lah hari ini selepas balik kerja.

Jom tengok...


ajk workout hari ini

first round jalan kaki.. tak berani nak lari... hehehe

second round berjalan kaki.... peluh sakan..

selesai third round... kayuh basikal 20 minit...

Cukup buat yang ini dulu.. tak nak tamak. Buat santai-santai saja. Ni pun dah rasa penat betul. Maklumlah tak ada stamina. Hari pertama pula tu...

alhamdulillah... dapat juga exercise kat gym.... sihat dan cergas... yeahhh...

15 comments:

  1. seronok sekali sekala exercise kat gym ni...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...bestnya dpt pi gym buat exercise...:)

    ReplyDelete
  3. Wah.. Seronok tu..sesekali release tension..bdn pun tearasa sihat.

    ReplyDelete
  4. wah3 best kan bila ada geng seangkatan join sama.. dah lama tak main badminton dengan member opis.. huhuhu..

    ReplyDelete
  5. bestlah dapat work out kat gym kan kak..lagi² ade kawan..terus semangat :)

    ReplyDelete
  6. Tercapai sebelum 2015. Hehe. Bilalah IM nk ke gym ni. Hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.