Shopping Kain Pasang Dari Terengganu

Wednesday, December 17, 2014

Shopping Kain Pasang Dari Terengganu



Weeee.... sukanya Mia. Kain pasang yang Mia shopping dari Terengganu dah selamat sampai ke pejabat Mia semalam. Nampak sangat dah tak larat nak pegi Pejabat Pos Laju. Kalau pos ke rumah, memang kena ambil kat pejabat poslah jawabnya. Mia beli dari kawan sepejabat Mia yang di cawangan Terengganu

Amacam? Cantik tak? Nak-nak kalau pink colour, uiii memang berkenan sungguh. Tak sabar rasanya nak tempah buat baju kurung ni.

shopping time...

18 comments:

  1. Wahh best tuu ehhe~ reward diri kan ngeee

    ReplyDelete
  2. cantiknya..dah buat baju lagi cantik pakai kan :)

    ReplyDelete
  3. Bestnye shopping..

    Papaglamz bw di sini. Jom terjah Papaglamz

    Assalamualaikum

    Tahukan anda 3 daripada 100 orang di dunia ini menghidap penyakit migrain? Kajian yang dilakukan oleh World Health Organisation menunjukkan penyakit migrain juge merupakan antara 3 penyakit utama dunia.
    Baca lagi.......

    http://www.papaglamz.com/2014/12/10-fakta-yang-anda-perlu-tahu-tentang.html?m=1

    ReplyDelete
  4. wiwiwiiii dah lama tak shopping kain hihihiik.

    ReplyDelete
  5. cantik..best shopping online..mudah dan cepat =)

    ReplyDelete
  6. wahh..cantiknya. corak dia mcm timbul

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia....cantik2 kain nyer...

    ReplyDelete
  8. CN dah takleh beli batik kaler pink, byk dah ! bising encik suami asyik batik kaler pink jer..hehe

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...bila dah jadi baju mesti cantik nyer ni...:)

    ReplyDelete
  10. Cantik-cantik kain dari teganu. Jadi baju ni mesti lagi cantik ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.