Lukisan Sofea 17.1.2015

Saturday, January 17, 2015

Lukisan Sofea 17.1.2015



Pagi tadi Sofea lukis ni kat handphone Mia. Sweet tak? Mula-mula dia fikir nak lukis apa... pastu terus keluarkan s-pen dan mulalah melukis gambar perempuan dan kemudian terus warna.

Cantik pula bila Mia tengok design kain labuh tu.. comel...

Mia pun ada lukis juga kat entri SINI. hihihihi...

sayang kat Sofea..

23 comments:

  1. cantik le kak mia

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pndai menterjamahkan apa yg ada dalam fkirannya...

    ReplyDelete
  3. Sofea umur berapa? Boleh tahan gak dia lukis.

    hai, blogwalking here. Kind visiting mine. http://nuralnabil.blogspot.com/2015/01/2015.html

    ReplyDelete
  4. A'ah, not bad... Permulaan tu Kak Mia... ada bakat Sofea :)

    ReplyDelete
  5. kalau kita lihat ada kemajuan sebegini pada anak kita rasa amat bersyukur sebab minda dia sihat..

    ReplyDelete
  6. Wah.. Berbakat.. Imaginasi tinggi.. Akak... Jom la join GA Papaglamz..
    RED CARPET GIVEAWAY BERSAMA PAPAGLAMZ

    ReplyDelete
  7. Eh ha ah lah. Kain tu 3 tone gitu huhu

    ReplyDelete
  8. nice and so colorfull....good job sofea, keep improve

    ReplyDelete
  9. Comel jer lukisan.. hehehe.. blogwalking dipagi hari..

    ReplyDelete
  10. So sweet makin pndai dah sofea melukis

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.