Quote Of The Day (117)

Tuesday, January 6, 2015

Quote Of The Day (117)



People will question all the
good things they hear about you
but believe all the bad
without a second thought.

happening in our society...

18 comments:

  1. Biasa macam ni ke mia.. Dah faham dah style org² ni semua..

    ReplyDelete
  2. tak apa ..kita pasrah hanya padaNya. Mudahkan agar tak jadi berat. Kata2 kiasan mendidik kita semua..

    ReplyDelete
  3. sedih juga pula bila tak ada dah P&M kat sini di listkan..tak pa ani cara mia kan

    ReplyDelete
  4. top komen nov tu lum kemas kini ke tu Mia!..dis komentartor mybe berubah kan..rasanya lah

    ReplyDelete
  5. sangat dikesalkan dan menjadi pengajaran utk diri sdiri dr jadi mcm ni. perit rasanya

    ReplyDelete
  6. Betul sangat lah tuu kak mia. Mmg mentality n reality!!!

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia....mmg mcm2 perangaikn...:)

    ReplyDelete
  8. betul sangat ! benda buruk cepat jer nampak, yang baik, amik masa bertahun pun tak nampak2 gak.. ;)

    ReplyDelete
  9. Banyak berlaku. Tambah2 lagi cakap kat belakang.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.