Status Permohonan Kursus Di INTAN

Tuesday, January 6, 2015

Status Permohonan Kursus Di INTAN



Hmmm.. Nampaknya macam tak berjaya lagi permohonan Mia untuk bulan Januari ini.

Setakat ini belum pernah berjaya lagi Mia mohon. Takpe la. Belum ada rezeki lagi.

** Cubaan pertama update blog guna iPad mini.. Weeeee

23 comments:

  1. takpa....boleh cuba lagi....
    hmmm, ni kursus utk mohon jadi PTD ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks.. ni bukan utk ptd.. ni utk kakitangan kerajaan

      Delete
  2. assalamualaikum mia...lain kali boleh cuba lg...:)

    ReplyDelete
  3. tak pernah try kursus kat intan ni sebab xde geng nak pergi.hehe

    ReplyDelete
  4. Tak apa..InsyaÁllah..ade rezeki nanti..:) teruskan..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum mia, morning..
    takpe cuba lagi.. In Shaa Allah

    ReplyDelete
  6. kursus intan yg pergi jadi ank angkat tu ea ?

    ReplyDelete
  7. Takpe kak mia next time inshaallah ok! Chaiyuk! Btw congrats u made it (update using ipad hehe)

    ReplyDelete
  8. Next time boleh cuba lg kan kak Mia.. ;)

    ReplyDelete
  9. fyna pun nak cuba isi juga lah. lupa pula nak check kursus mana yang sesuai.

    ReplyDelete
  10. X pela Kak mungkin blm da rezki Kali ni

    ReplyDelete
  11. cuba dan terus cuba, jgn cepat give up yer, all the best kak mia ;)

    ReplyDelete
  12. Wah, dah upgrade guna ipad. InsyaAllah ada rezeki lain kali mungkin. Mungkin ada waktu yg lebih baik untuk dapat yg lebih baik. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  13. Moga ada rezeki Kak Mia nanti..wahh ber apple sekarang ni :)

    ReplyDelete
  14. ada rezeki lain yg menanti... wah... ipad mini... best...best...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.