Pengumuman Pemenang Giveaway Merdeka 2015

Thursday, September 3, 2015

Pengumuman Pemenang Giveaway Merdeka 2015



Giveaway Merdeka 2015 Mialiana.com telah diadakan dari 27 hingga 31 Ogos 2015 di SINI.

Tentu tidak sabar menunggu siapakah yang bertuah untuk dapat hadiah fridge magnet Ringgit Maysia bukan?

Sebelum itu, sila rujuk No Peserta di SINI. Pemilihan dibuat melalui random.org

Dengan ini Mia nak umumkan pemenang-pemenangnya ialah...



















Diucapkan tahniah pada semua pemenang di atas dan dikehendaki menghantar butiran berikut ke inbox fanpage mialiana.com selewat-lewatnya pada 10 September 2015  :
  1. Nombor peserta
  2. URL penyertaan
  3. Nama penuh
  4. Alamat lengkap
  5. Nombor handphone
Jika tidak dituntut, hadiah akan diberikan pada peserta lain dan cabutan kedua akan dibuat.

Kepada yang tidak berjaya, usah berputus asa. Cuba lagi lain kali... (^_^)

Terima kasih ya sudi support Mia.

54 comments:

  1. Hehe.. Sipi2... Tahniah buat para pemenang..

    ReplyDelete
  2. Ish.. ish.. 97,98 mengena.. 99 pulak x kena.. hihi..

    ReplyDelete
  3. Smua angka da 7 kna, knp 27 x kena hhaha..tahniah smua

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, abam menang. no 82. sudah PM info yg mia minta kat fanpage mia. harap dah sampai. if not, pls let me know. Thanks a lot.

    ReplyDelete
  5. tahniah...
    dan terus buat lagi giveaway ni..
    lama juga tak jejak kesini huhuhuh

    ReplyDelete
  6. tahniah pada semua pemenang..nampaknya tiada rezeki..;(

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...tahniah pada yg berjaya ...:)

    ReplyDelete
  8. Tahniah semua yg berjaya...alhamdulillah no 38..berjaya jugak..thanks sis jap lagi pm..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.... diana salah seorang pemenang....#14....tahniah juga kepada semua yang dah memang....terima kasih kak mia...

    ReplyDelete
  10. tahniah kpd semua pemenang. tak sempat nak join hari tu :)

    ReplyDelete
  11. Nanti Diana hantarkn butiran Diana dekat fanpage kak mia yer....

    ReplyDelete
  12. Tahniah! diucapkan kepada yang menang.

    ReplyDelete
  13. entry khas untuk mialiana.com


    http://www.aeinnamusa.com/2015/09/yeayy-ena-menang-giveaway-merdeka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terjah entri ni. wahhhh... touchingnya..

      Delete
  14. Alhamdulillah menang n done pm kakak di facebook

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..tahniah semua. Terima Kasih Kak Mia

    ReplyDelete
  16. Wahhh tak sangka dapat.Maaf baru berkesempatan tengok.Terima Kasih admin ! Eyda pm di fb ya 😊😊

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah ada rezeki di sini.. tahniah juga buat pemenang yang lain..

    ReplyDelete
  18. tahniah kepada yang menang.. hrmm kena cuba lg yang lain huhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.