Jadual Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2016

Saturday, December 5, 2015

Jadual Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2016

Jadual Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2016

Sekejapnya masa berlalu tanpa disedari. Kini kita berada di hujung tahun 2015. Macam tak percaya je kan.. Bila sebut tahun 2016, tentulah bagi yang bekerja sebagai kakitangan awam kerajaan akan sentiasa semak jadual tarikh pembayaran gaji bulanan tahun 2016. Eh... penting ni. Boleh kita merancang bajet perbelanjaan dan percutian.

Mia printscreen dari SINI.

Jom tengok...

klik pada gambar untuk besarkan


Bulan Januari 2016
Hari Khamis 21/1/2016

Bulan Februari 2016
Hari Khamis 25/2/2016  (Tahun Baru Cina 8 - 9/2/2016)

Bulan Mac 2016
Hari Khamis 24/3/2016

Bulan April 2016
Hari Isnin 25/4/2016

Bulan Mei 2016
Hari Selasa 24/5/2016 (Pesta Keamatan 30 - 31/5/2016)

Bulan Jun 2016
Hari Khamis 23/6/2016 (Hari Gawai 1 - 2/6/2016)

Bulan Julai 2016
Hari Isnin 25/7/2016 (Hari Raya Puasa 6 - 7/7/2016)

Bulan Ogos 2016
Hari Khamis 25/8/2016

Bulan September 2016
Hari Khamis 22/9/2016 (Hari Raya Haji 12/9/2016)

Bulan Oktober 2016
Hari Khamis 20/10/2016 (Deepavali 29/10/2016)

Bulan November 2016
Hari Khamis 24/11/2016

Bulan Disember 2016
Hari Selasa 20/12/2016 (Krismas 25/12/2016)

dah boleh buat perancangan dari sekarang...

12 comments:

  1. Assalammualaikum... kak mialiana,

    ziarah sini tgk bila gaji tahun depan 2016...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. wahhh.. boleh rancang awal2 ni.. banyak benda nak buat tahun depan..

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini Kak mia....wahh....macam ni boleh lah atur apa yang patut buat perancangan....

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...senang nak rancang percutian utk tahun depan dah ada kalender 2016...:)

    ReplyDelete
  5. senang dah tarikh. boleh plan apa yang perlu

    ReplyDelete
  6. Untung lah orang Johor, gaji Khamis, cuti Jumaat

    ReplyDelete
  7. Rajin mia taip ..jadul gaji..terima kasih infor gaji

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.