Orientasi Darjah Satu Sekolah Agama

Monday, December 28, 2015

Orientasi Darjah Satu Sekolah Agama


Wahhh... kiranya live update ni dari sekolah agama. Pagi ini, Sofea ada orientasi darjah satu kat sekolah agama. Mia pun hadir untuk taklimat. Bahang naik sekolah dah semakin terasa. Punyalah excited Sofea bangun pagi.





Mula-mula Mia rasa risau juga. Ya lah.. ni kan first time bagi Sofea. Dia orientasi dengan ustazah dan rakan sekelasnya sehingga 12.30 tengahari.

sayangnya kat Sofea..

16 comments:

  1. assalamualaikum mia..sekejap jer sofea dah darjah satu yer..:)

    ReplyDelete
  2. salam kak mia! wah sofea dah masuk darjah satu , cabaran episod baru dalam hidup sofea

    ReplyDelete
  3. You reminds me of my mom , when my lil sister had her first day of school ,She told her ulang2 kali "Syarafina , don't forget your book and greet your teacher with smile , If you don't smile at least said Assalamualaikum to each person over even your new friends" Well actually she said to us all . Haha . I love my mom !! :D

    My blog link -> Syamsid Blog -
    .

    ReplyDelete
  4. selamat melangkah ke alam sekolah ya sofea cumill...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..seronok tengok budak budak sekolah agama kat Johor..teringat zaman sekolah dulu..excited sofea nak masuk sekolah baru ye

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah!
    Tahniah sofea..
    Selamat melangkah ke tahun 1..
    Muahxx!
    Aqil mggu dpn baru mula skolah dh tahun 2..
    Tp ibu dia ttp beria amik cuti 2 hari nak ngantor..
    Kihkih

    ReplyDelete
  7. Waa tahniah :D Dah masuk sekolah ye ^^

    ReplyDelete
  8. Berdebar-debar nak tunggu budak masuk sekolah minggu depan. ;)
    Moga Sofea seronok dan dapat belajar dalam suasana yang mesra di sekolah.. ;)

    ReplyDelete
  9. wah samalah dengan Adam.. semalam dah orientasi dah...

    ReplyDelete
  10. tahniah, anak naik darjah satu dah kan mia..tahnia moge dia betah..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum, singgah ptg di sini, dan selamat tahun baru pada semua.. ;)

    ReplyDelete
  12. Wahh...tak sedar sofea dah nak darjah satu dah..Alhamdulillah...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.