Jenis-Jenis Rambut Dan Maksudnya

Thursday, February 18, 2016

Jenis-Jenis Rambut Dan Maksudnya




Jenis-jenis Rambut Dan Maksudnya

1) RAMBUT LURUS
Bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

2) RAMBUT KERINTING TEBAL
Kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung.

3) RAMBUT KERINTING NEGRO
Bijak, ego, cemburu buta, romantic, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.

4) RAMBUT IKAL MAYANG
Bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT
Bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersungguh-sungguh.

6) RAMBUT SIKIT
bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil. 

7) RAMBUT PERANG
kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

8) RAMBUT TEBAL
bijak, degil, cemburu, romantic, kasar, banyak kawan dan pandai mengambil hati seseorang.

[sumber : whatsapp]

Mia berambut lurus.... (^_^)

24 comments:

  1. nenek saya kata sayarambut ikal mayang sis XD

    ReplyDelete
  2. Waa..seronok juga baca2 macam ni Mia..hehehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe... tak dapat nak agak rambut sendiri jenis macam mana..

    ReplyDelete
  4. hehehe btl..kdg2 fizikal kita ni mnampak kan keperibadian kita. maybe

    ReplyDelete
  5. Haha. Kelakar baca. Yg lain macam kena dah sikit,tapi yang bijak romantik pandai ambil hati tu tak langsung. Haha :D #gengrambuttebal

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...singgah kesini nak tengok rambut jenis apa ni...rambut lurus juga ni...:)

    ReplyDelete
  7. Takde yang sesuai kat situ untuk kite.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. oooooo ada maksud di sebalik rambut ek... klu botak?

    ReplyDelete
  9. No. 1, 5 dan 8 xD Tapi mcm ada betulnya ._.

    ReplyDelete
  10. Lya kategori 4 n 8 hihi..da juga yg btlnya

    ReplyDelete
  11. macam macam cara kan kita boleh tgk personaliti kita

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.