Minum Air Kelapa Pandan

Saturday, February 13, 2016

Minum Air Kelapa Pandan


Petang-petang macam ni, duduk kat pangkin depan... terasa nyamannya bila dihembus angin. Walaupun panas, bila berangin terasa bestnya. Masih berlokasi di rumah keluarga Mia.

Operasi petang ini menyabit kelapa pandan satu tandan. Nak bawa balik ke Johor Bahru (JB). Operasi dijalankan dengan Suami Mia dengan Mak Mia.

Jom tengok...





Seronok dapat minum air kelapa pandan ni. Rasanya sedap. Alhamdulillah... rezeki hari ini.

lewat petang baru balik JB... puas minum air kelapa pandan satu keluarga...

20 comments:

  1. assalamualaikum mia...sedapnya air kelapa pandan ni...:)

    ReplyDelete
  2. rindunya nak minum kelapa...setahun tak dpt minum , org kata kalau baru hbs bersalin taak leh minum...sabar je lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai.... pantang dulu ya.. nanti dah boleh baru minum... take care..

      Delete
  3. Alhamdulillah samalah kak mia...PC pun bila balik kampung memang carinya air kelapa...baba dah stand by sabit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... tu la seronoknya.. dinikmati dengan family..

      Delete
  4. Sentiasa berebutkan isinya dengan anak2.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa aaa teringin lak rasanya nak minum air kelapa

    ReplyDelete
  6. sedapnyaa, kalau kt kg pun cmni, abah tukang ambik, pastu pakat minum sekeluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh.. ada pokok kelapa juga eh.... sama geng la...

      Delete
  7. rugiiii siapa tak minum air kelapaaa huhuhuhu sbb sedappp whuhuw

    ReplyDelete
  8. huwaaaaa...syoknya kak oiii...dah la banyak plak tuu!

    ReplyDelete
  9. pernah minum...jarang jumpa, kulit agak lembut kelapa pandan

    ReplyDelete
  10. sedapnya.... dah lama tak jumpa air kelapa segar

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.