Rindu Nak Blogwalking Puas-Puas

Thursday, February 4, 2016

Rindu Nak Blogwalking Puas-Puas



Sebenarnya kan.. dah lama sangat dah.. Mia rindu nak blogwalking puas-puas macam dulu. Satu hari kadang boleh dapat 40 - 50 blog. Itupun marathon, sambil baca sambil tinggalkan komen sambil tinggalkan jejak kat shoutbox. Teringat kenangan itu... tersangat sweet... mood berangan jap...

Sekarang ni, mana yang sempat aje. Terikat dengan beberapa komitmen... huhuhu... 

lebih selesa blogwalking tengah malam atau awal pagi..... weeee... internet laju masa tu...

14 comments:

  1. betul tu....rindu masa awal2 blogging dulu....sekarang 2-3bulan sekali pun xsempat..huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe..sama lah ini permulaan awal nak blogwalking puas puas.mari lah singgah ke Blog Ucing ;)

    ReplyDelete
  3. singgah la blog kite yang ntah apa2 tu...ihihi..sudi-sudikanlah ;-))

    ReplyDelete
  4. Blogwalking tengah malam atau awal pagi memang syiok macam burung hantu ngeh!ngeh!ngeh! tapi bila esok tu tak kerjalah...

    ReplyDelete
  5. sama lah dengan ain .. kalau ada masa free tu memang akan blogwalking ppunya.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...yer la susah skg nak blogwalkinh selalu...

    ReplyDelete
  7. Waktu macam tu je yang ada.. waktu lain rutin harian perlu diutamakan..

    ReplyDelete
  8. saya pun suka BW awal pagi & malam2 gini...
    janji BW lepas sume kerja rumah settle!

    ReplyDelete
  9. Wktu pg dn tgh mlm oky nk buat bwking ,ana pun sma

    ReplyDelete
  10. selalu rindu nak BW..inshaAllah andai ada rezeki dari segi masa

    ReplyDelete
  11. Memang pun.. Sy pun rindu.. Tapi apa kan daya... Masa mencemburui... Terhad sgt masa sekarang..

    ReplyDelete
  12. masa membataskan pergerakan... walaupun depan mata masih tak sempat

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.