Sakit Kepala

Friday, February 19, 2016

Sakit Kepala


Tengah semangat nak update blog.. tup tup.. Hari ini dari pagi tak dan nak update blog. Mia tengah tak berapa sihat. Sakit kepala. Kena banyak rehat. Tak boleh mengadap handphone sangat.

update ringkas dari Mia.. doa sangat agar esok dah sembuh.. amin...

20 comments:

  1. jauhkan diri sebentar dari gadjet...:) mudah mudahan cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. dpt dirasakan deritanya..
    aritu pun K.Mirror sakit kepala.. asal ngadap phone rasa nak muntah.

    ReplyDelete
  3. Syafakillah ya ukhti..
    Semoga hari esok akak pulih seperti biasa & Allah kurniakan kesihatan yang lebih baik.

    Allahumma aamiin..

    ReplyDelete
  4. agree with you and also agreed and consensus. thanks to its blogwalking. This is very useful article.
    http://www.cetak-cd.com
    http://www.chat-id.com/new
    http://soundbit.me
    http://yelpindonesia.com
    https://tanyadanjawab.com
    http://ngobrol.in

    ReplyDelete
  5. banyakan rehat,sekarang ni musim sait....

    ReplyDelete
  6. banyakkan rehat..tak perlu banyak fikir..inshaallah selesai perkara dengan mujdah tu Mia

    ReplyDelete
  7. Moga sentiasa dalam pemeliharaan Allah

    ReplyDelete
  8. cuaca panas sama nih.. sekarang atuk ngan selsema pun tak baik betul nih..

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...betul tu cuaca panas mmg mudah sakit kepala..:)

    ReplyDelete
  10. Sama la kak Mi..Mimi skit kpla dri kemarin lagi..Sakit sampai x tertanggung.

    ReplyDelete
  11. cuaca panas dan tak menentu selalunya macam nie lah, apa pun semoga mia cepat pulih

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.