Beli Kain Pasang Untuk Baju Raya 2016

Saturday, May 21, 2016

Beli Kain Pasang Untuk Baju Raya 2016


Dah nak puasa tak lama lagi. Baru sibuk nak beli kain. Selalunya memang akan beli kain pasang untuk baju raya Mia dan Sofea kat kedai Jakel Batu Pahat.

Tahun ni temanya warna purple. Buat 2 pasang untuk Mia dan Sofea. Bila pilih jenis kain, Mia memang akan pilih yang lembut dan sejuk bila pakai.

Jom tengok kain apa yang Mia beli...

8 meter kain untuk baju raya hari pertama

7.5 meter kain untuk baju raya hari kedua

Kalau kain yang ada kaki memang kena lebih sedikit. Hari Ahad baru pergi hantar tempah kat tukang jahit di Johor Bahru.

tentu sweet bila dah jadi baju kurung...

12 comments:

  1. Sweet color purple tu. Sekarang ni pun dah byak tailor tak ambil tempahan lagi :-(

    ReplyDelete
  2. cantik corak yang gambar pertama tue..

    ReplyDelete
  3. Yang pertama tu cantik kak mia...suka tengok..

    ReplyDelete
  4. Jom sertai giveaway kami. Ada hadiah menarik untuk dimenangi. http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/05/giveaway-nalmr-blog-featuring-sassyrose.html

    ReplyDelete
  5. salam cantik kak mia .. yana tak beli pun lagi

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...wah cantik bila dah jadi baju nanti...:)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...wah cantik bila dah jadi baju nanti...:)

    ReplyDelete
  8. simple coraknya... mesti cantik sedondon dgn sofea..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.