Beli Setem 80 Sen

Thursday, June 16, 2016

Beli Setem 80 Sen



Dah lama rasanya Mia tak beli setem kat pejabat pos. Hari ini Mia beli setem 80 sen sebanyak 20 keping. Tiba-tiba beli setem-setem ini pasal apa pula ya..

Lah... Mia beli sebab nak poskan fridge magnet Lombok pada pemenang. Ada cerita kat SINI. Nampaknya macam ada pemenang yang tak tuntut lagi. Tarikh terakhir tuntut ialah pada 15 Jun 2016 (semalam). Jadi, Mia akan buat cabutan bertuah yang kedua nanti melalui random.org

fridge magnet akan diposkan Ahad depan...

19 comments:

  1. Wah.. kalau dulu.. setem 80 sen ni.. tiada kan?

    Lama sudah xbeli setem.. paling kurang pun setem hasil.. haha

    ReplyDelete
  2. hi tahniah kepada pemenang fridge magnet (>_<).Sertai Segmen Memori Berkasih Ucing Follow :cool:

    ReplyDelete
  3. yeahh..tak sabar tunggu hadiah dari mia.

    ReplyDelete
  4. Lama dah hanya xbeli stem. Hehe last beli pn xingat bla

    ReplyDelete
  5. Wah! Dapat fridge magnet.. Rugi tak join.. Huhu~
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  6. cantik stem tu gambar bunga raya ke kuih dahlia tu? ;-)

    ReplyDelete
  7. dah lama juga saya tak beli stem...tahniah kepada yang menang ek...^_^

    ReplyDelete
  8. Moga selamat sampai kepada penerimanya...

    ReplyDelete
  9. INGATKAN KAK MIA NK BUAT KOLEKSI STEM

    ReplyDelete
  10. MV memang ada banyak setem rm1..dulu beli..dah lama x beli stem

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...cantik la setem tu...:)

    ReplyDelete
  12. Saya ada setem 80sen ni ... bole guna lagi x ? Bunga kuning

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.