Minyak Wangi Braveheart Sweetheart Dan DD Cream Oleh DD Cosmetics


DENGAN hanya satu semburan, mampu menceriakan mood yang suram, menghilangkan stres dan tekanan yang dihadapi.Malah, haruman juga boleh menjadi tarikan pertama kepada si pemakai. 

Memahami keperluan orang ramai yang inginkan wangian kekal lama dan mampu milik, Teraju Beauty & Healthcare Sdn Bhd, di bawah logo DD Cosmetics mengeluarkan dua minyak wangi khusus untuk lelaki dan wanita.

BRAVEHEART

Braveheart merupakan minyak wangi lelaki khusus untuk memberi motivasi golongan ini supaya berani berhadapan dengan kehidupan, kenyataan dan segala kemungkinan.


Ia tampil menguasai seluruh jiwa pemakainya. Membangkitkan iltizam seorang lelaki  yang sempurna. Haruman penuh imaginasi. Gandingan aroma anggur yang mengiurkan, membawa mesej tersendiri pada diri pemakai. Haruman ini membawa dimensi baru untuk lelaki urban yang masih tersimpan ke jiwa kedesaannya. ekstrak anggur, musk dan casmerewood memberi percikan nota-nota haruman yang penuh maskulin dan ikonik.  

Komposisi segar ini memapu memperkasakan penampilan jejaka yang memakainya. Gabungan ramuan inilah yang diperlukan setiap lelaki hebat dalam misi berinspirasi. Lelaki di sebalik Braveheart berjiwa pelindung, gagah, penuh wibawa dan kekal romantik.

SWEETHEART

Sementara itu, minyak wangi untuk wanita, Sweetheart menterjemahkan bayangan wajah wanita sesempurna figura diri, wanita anggun, manis bergaya.


Aroma sweetheart menjanjikan kepuasan, keseronokan dan keindahan. Setiap nota haruman ini memberikan keasyikan berbeza. Vanila mengusik peribadi pemakai dengan gaya feminin. Manakala mandarin melayangkan kesegaran, menitip kecergasan. Nota haruman buah plum membangkitkan energi dan kemanisan.

Minyak wangi keluaran DD Cosmetics diinspirasi dengan bau tumbuhan dan semulajadi serta boleh dibawa solat. Pati minyak wangi Braveheart dan Sweetheart diimport dari Paris. Kemudian, ekstrak haruman ini diformulasikan mengikut kesesuaian dan cita rasa pengguna Malaysia. 

Harga mampu milik juga ditawarkan kepada pengguna iaitu hanya RM49.90 sebotol yang berukuran 30 ml manakala untuk Sabah Sarawak hanya RM59.90.


DD CREAM by DD COSMETICS

Dalam pada itu, DD Cosmetics yang wujud awal tahun ini, terus mengorak langkah setapak kehadapan apabila mengeluarkan produk terbaru DD Cream by DD Cosmetics.

Rahsia kulit kembali remaja, berseri cerah dan tona sekata. Bedak asas paling laris yang menyempurnakan solekan & menyerlahkan kecantikan.



'Keajaiban' DD Cream by DD Cosmetics
  • Anti-Penuaan
  • Perlindungan UV yang optima
  • Wajah berseri tanpa mekup tebal
  • Pelembab & Penghidratan yang berpanjangan
  • Kulit cerah, bersinar & lebih mulus
  • Mengurangkan kedutan & garis halus
  • Kawalan kulit berminyak
  • Menyekatakan tona kulit
  • Mencegah & merawat jerawat, jeragat & bintik hitam
  • Tekstur halus, lembut & ringan

Kelebihan
  • 100% semulajadi
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Harga kasih sayang
  • Setanding jenama antarabangsa
  • Mudah dicuci dan mesra solat

HARGA PROMOSI DD Cream by DD Cosmetics: RM49.90 (SM) / RM59.90 (SS)




Stokis Rasmi DD Cosmetics

Fanpage : https://www.facebook.com/KerinchiDotCom
Website: www.kerinchi.com
WhatsApp: 018-233 1211


DD Cosmetics sangat mengalu-alukan mereka yang berminat untuk mendaftar menjadi stokis dan ejen. Sebarang pertanyaan mengenai produk boleh hubungi:-


Fanpage : https://www.facebook.com/ddcosmeticsofficial
Instagram : @DDCosmeticsOfficial
Website: www.DDCosmetics.com.my
WhatsApp: 019-2018014 


hmmm... menarik bukan? kalau nak free, nantikan giveaway tajaan DD Cosmetics di blog ini selepas raya nanti....

Post a Comment

8 Comments

  1. singgah ramadhan dan selamat hari raya
    https://belogs.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. macam harga mampu milik je kak...thanks for sharing kak mia...selamat hari raya & maaf zahir batin... ^_^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...macam best jer ni...kena cuba la nanti...;)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kak..jenama baru eh..mcm menarik

    ReplyDelete