Penghantaran Minyak Wangi Braveheart Dan Sweetheart

Thursday, August 4, 2016

Penghantaran Minyak Wangi Braveheart Dan Sweetheart



Wahhh.. tentu tak sabar nak terima  Minyak Wangi Braveheart Dan Sweetheart yang sangat awesome ni. Pihak DD Cosmetics telah pun buat penghantaran pada hari semalam menggunakan pos laju. Penerima adalah 15 orang blogger yang dipilih oleh DD Cosmetics untuk mencuba produk ini. Pencarian 15 blogger telah berlangsung di SINI.

Klik SINI untuk melihat preview dan hadiah giveaway ini.

Hanya tinggal 2 orang blogger lagi yang belum berikan butiran pada Mia. Cepat-cepat respon ya...

Berikut adalah tracking number bagi penghantaran pos laju.

Penerima Minyak Wangi Sweetheart
  1. http://www.sallysamsaiman.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639244my
  2. http://www.kisahsidairy.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639258my
  3. http://kanvasdakwat.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639346my
  4. http://akhalilah.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639261my
  5. http://loveyoucontest.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - belum beri butiran
  6. http://www.bicaramakdara.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - belum beri butiran
  7. http://www.maisarahsidi.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart-sweetheart-dd-cosmetics.html - ep228639332my
  8. http://www.mommyfiqa.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639275my
  9. https://izyanyancinnamon.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639350my
  10. http://mulan-sahbanu.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639289my
  11. http://myalycia.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - by hand
  12. http://apple-crunchh.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639227my
  13. http://www.izzatisuhaide.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart-sweetheart-dd-cosmetics.html - ep228639213my

Penerima Minyak Wangi Braveheart
  1. http://belogs.blogspot.my/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html - ep228639329my
  2. http://www.bajuwarnacoklat.com/2016/07/giveaway-minyak-wangi-braveheart.html -ep228639235my
wahhhhh... bau wangi sepanjang masa lah lepas ni...

25 comments:

  1. wahh..tahniah semua yg bertuah..bertambah harum wangi la lepas ni :)

    ReplyDelete
  2. wah! tahniah kepada mereka yang bertuah.

    ReplyDelete
  3. Alahhhh nak jugakkkk.. Haha... tahniah pada yang menang.. hiks.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam singgah jumaat sini...wahh....tahniah kepada semua pemenang.....

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...wah bestnya...tahniah buat mereka...:)

    ReplyDelete
  6. Allah kak..saya tak sempat nak join!! huwaa sedih nyer :(

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada semua pemenang...dan selamat mewangikan diri...hihi

    ReplyDelete
  8. Kite dah dapat perfume..wangi sangat..tq akak..tq dd cosmetics..

    ReplyDelete
  9. slm kak miaa,saya dh dpt minyak wangi akk tu..mcm mna syarat2 untuk review?saya dh siap buat entry tinggal nak baca syarat je hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam izyan. sabar ya. nanti kak mia publish entri review tu mengikut perancangan pada 8.8.2016

      Delete
    2. wsalam izyan. sabar ya. nanti kak mia publish entri review tu mengikut perancangan pada 8.8.2016

      Delete
  10. ecah dah dapat winyak wangi! bestnyaa~

    ReplyDelete
  11. Moga selamat diterima oleh penerimanya...

    ReplyDelete
  12. semoga ianya selamat sampai ke tangan penerima..

    ReplyDelete
  13. Tahniah kepada blogger yang terpilih... bestnye dapat perfume

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.