Masih Setia Dengan Ni

Saturday, January 14, 2017

Masih Setia Dengan Ni



Sejak guna pencuci muka ini dari tahun lepas. Pernah cerita di SINI. Sampai sekarang Mia masih menggunakan pencuci muka  Rosa T Mild Cleanser Garden Of Eden. Nampaknya memang setia sebab sangat-sangat serasi dengan kulit muka Mia. Tersangat mild dan sesuai sangat dengan kulit muka Mia yang ngada-ngada sensitif ni.

Tahun 2017 ni dah naik harga sedikit. Biasalah kan... Senang nak cari. Kat Guardian dan farmasi ada jual.

Hmmm... susah juga nak kekalkan kulit muka yang sihat kalau tak jumpa produk yang serasi. Mia sekarang macam dah takut nak cuba mana-mana produk kecantikan. Tak pasal-pasal nanti kena buat treatment.

setia...

10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. sama la kita :) kulit muka jenis sensitif jugak.salam singgah..:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017