image Appetizer Pizza Hut - Mia Liana

Sunday, March 5, 2017

# Family Matters # Health

Appetizer Pizza Hut


Kali pertama Mia dan Sofea cuba makan menu appetizer ni kat Pizza Hut. Selalunya makan french fries begitu sahaja. Masa nak order terperasan yang ini. Kalau tak silap, namanya Fried Salsa. Tengok menu sekali imbas, masa order tunjuk gambar... hihihi..


Bila dimakan rasa sedap. Macam-Macam rasa sebab ada sos tomato, potongan tomato halus, mayonis dan lain-lain lagi.

** licin.. selamat masuk ke perut..


16 comments:

  1. nmpk sdp, kite dh lama tak g pizza hut, beli tapau pizza yang murah tu je, 5 hinggit, 10 hinggit tu je..hiihi

    ReplyDelete
  2. uyul dah lama tau tak makan kat pizza hut. hahahaha. uyul sendiri ban pizza hut. wakakaka. jahatnya rasaaa.

    Uyul Rosli

    ReplyDelete
  3. perghhhh..macam terasa lalu kat tekak walaupun belum pernah cuba hehehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...tak pernah rasa pulak ni...lain kali nak cuba juga la...;)

    ReplyDelete
  5. Hmm... mcam sedap. hi, singgah blog ni. Menarik.

    ReplyDelete
  6. Boleh try ni. nampak menarik. Kalau bawak anak2 pasti berebut dengan dorang.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. sedapnya. tak pernah perasan pulak ada menu ni dkt pizza hut

    ReplyDelete