Dengan Spec vs Tanpa Spec

Thursday, March 2, 2017

Dengan Spec vs Tanpa Spec


Entri tentang Mia kali ni. Dah macam hashtag #ootd pula. Setakat ni memang tak berani nak pakai contact lense hari-hari, takut mata letih disebabkan kerja mengadap komputer. Pakai contact lense bila perlu saja. Makanya pakai spec lah kita. Lebih senang.

dengan spec

tanpa spec

Sedar diri ini memang rabun jauh sejak sekolah menengah lagi. Kena jaga mata. Nak pakai dia lama.

** sayangi mata anda... jangan terlalu obses dengan contact lense...

12 comments:

  1. assalamualaikum mia...betul tu guna contact lense ni mmg memenatkan mata...:)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...betul tu kalau pakai contact lense ni mmg memenatkan mata...kalau sesekali tu masih okay lg...:)

    ReplyDelete
  3. samalah kita rabun. Pakai contact lense masa keluar je. Dok rumah pakai spec je la :)

    ReplyDelete
  4. Betul tu kak mia. Kinah tak pernah sentuh contact lense ni. Pakai spec lebih selamat

    ReplyDelete
  5. busyra tak pernah try contact lense. busyra rabun jauh. kalau dalam kelas pakai spek. hehe. btw kan. kak mia, lebih manis berkaca mata . <3

    ReplyDelete
  6. Siqah pun sama! Mesti pakai spec masa pergi kerja. Kalau keluar, kadang2 pakai juga contact lens. Sayangilah mata anda. Hari2 pakai contact lens lama2 tak elok untuk mata dalam jangkamasa panjang.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, mata ai masih baik setakat ni dan moga bertahan lama hendakNYA tanpa perlu menggunakan cermin mata.

    ReplyDelete
  8. mata saya pun makin lama makin teruk rabunnya.

    ReplyDelete
  9. uyul pakai contact lens bila melawaaa je hahahahah

    Uyul Rosli

    ReplyDelete
  10. MV lebih suka tengok kak mia pakai spek..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters April 2017