Bentuk Awan Yang Unik

Thursday, April 13, 2017

Bentuk Awan Yang Unik



Sempat snap gambar awan masa sedang lalu highway plus balik kampung hujung minggu lepas. Adik Mia yang tolong snap kan. Mia sedang memandu.

Bila diperhatikan lama-lama bentuk awan ini macam objek burung. Cantik. Sejuk mata memandang.

** memuji kebesaran Ilahi...

10 comments:

  1. Ai pun suka tengok langit tak kira dalam bentuk warna apa sekalipun.. tapi paling suka waktu pagi sebelum matahari nak naik.. Subhanallah.. cantik..

    ReplyDelete
  2. nampak nampak indah suasana kebiruan begitu. indahnya ciptaaNYA

    ReplyDelete
  3. saya suka juga tengok awan. dan dalam hidup saya, sekali saya dapat tengok, awan berbentuk tulisan Allah. sungguh. memang rasa bertuah sangat waktu tu.

    ReplyDelete
  4. Assalam kak mia , saya pun suka tgk awan langait tenang je

    ReplyDelete
  5. Subhanallah....begitu indah ciptaanNya....

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017