Oracle Cloud Day Johor Bahru

Friday, April 21, 2017

Oracle Cloud Day Johor Bahru


Semalam Mia menghadiri event Oracle Cloud Day di DoubleTree by Hilton Hotel Johor Bahru. Sesi mengupdate kan ilmu di dada. Kalau tak pergi, tak tahu nanti. Maklumlah hidup di zaman era teknologi maklumat ni berkembang dengan pesatnya. Hari-hari ada saja yang baru sampai tak terkejar.

Separuh hari kat sana. Bab makan memang best.. ada macam-macam dan sedap-sedap belaka..

Jom tengok gambar semalam... zasss...


Selfie sebelum event berlangsung.

Dengan Shila.

Banyak dengar dari mencatit.

Tentatif Oracle Cloud Day.







Sesi mengisi ilmu di dada. Sempat snap slide mana yang sempat.


Menu makan tengahari. Banyak pilihan makanannya. Sampai rambang nak pilih.

Boleh terjumpa dengan anak blogger Mama Maszull di event ni.

Semua yang hadir tidak pulang dengan tangan kosong. Dapat powerbank seorang satu. Terima kasih Oracle..

** terasa kerdilnya diri ini di dunia IT... 

5 comments:

  1. Wahhhhh menarik la siap dapat powerbank lagi! syok juga event macamni hehe.

    http://anothersyed.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia....bestnya dpt pi kursus...sama power bank dgn anak mama la...hehehe pi tempat sama dpt cenderhati pun mestilah sama juga...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  3. wahh siap terjumpa anak mama lagi tuu.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017