image Terpaksa Urut Satu Badan - Mia Liana

Sunday, October 1, 2017

# Family Matters # Health

Terpaksa Urut Satu Badan



Nampaknya terpaksa juga Mia urut satu badan supaya demam tak on off lagi. Semalam Mia ada cerita kat SINI yang Mia kurang sihat sedikit. Kata bidan, salah urat dan ada angin dalam badan. Selamat.. kena urut menahan sakit, nak bagi lembut urat-urat tu. Umur pun bukannya makin muda... adoii... kenalah jaga badan. Kalau tak sedap badan, kena terus urut. Bukannya disimpan, sampai demam dan tak larat baru nak pergi urut. Makanya.. menahan kesakitan lah.

Alhamdulillah... sekarang ni dah semakin pulih. Panas dalam pun dah banyak kurang. Rasa lega dah.... syukur..


** sesekali servis badan...


Entri berkaitan :
- Urut Badan Tradisional
- Kisah Tidur Awal Dan Urut Satu Badan
- Urut Satu Badan


4 comments: