image Buah Delima Merah Kudapan Petang Ini - Mia Liana

Monday, 26 February 2018

# Family Matters # Health

Buah Delima Merah Kudapan Petang Ini



Petang-petang ini... Mia sajikan buah delima merah untuk kudapan Sofea. Favourite Mia dan Sofea. Sofea makan ni sejak dari dalam perut lagi. Masa mengandungkan dia sebiji buah delima merah setiap minggu. Stok tak putus sehingga melahirkan. (^_^)

Dah besar macam ni pun, masih favourite makan buah delima. Suka tengok Sofea makan.

** buah delima merah banyak khasiat dan kelebihannya...

Entri berkaitan :


15 comments:

  1. since pewgnant anak ptama.. dan skarang kdua , mmg selalu amalkan buah delima. Banyak khasiatnya..

    ReplyDelete
  2. suka sangat buah delima ni, banyak khasiat dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.... kalau dapat yang manis tu.. heavennya..

      Delete
  3. kira alas perut lah kan di waktu petang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... sementara tunggu mia siap masak untuk makan malam...

      Delete
  4. Banyak khasiat buah delima ni. Tapi kalau makan asyik dapat yang tawar je huhu

    ReplyDelete
  5. tak pandai nak pilih buah delima yang manis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah... nasiblah kalau dapat yang manis...

      Delete
  6. tak pernah makan buah delima macam nie terus..biasa minum jus delima je

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...sedapnya kalau dpt mkn buah delima ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete