image Makan-Makan Kat Seoul Garden Plaza Angsana - Mia Liana

Saturday, 14 April 2018

# Work Matters

Makan-Makan Kat Seoul Garden Plaza Angsana



Kisah hari Ahad yang lepas. Unit ICT ada buat makan-makan untuk pelajar praktikal. Makan tengahari besar kami hari itu sebagai menghargai pelajar praktikal yang bertungkus-lumus membantu membuat kerja-kerja di Unit ICT. Nampak je macam tak ada kerja kat ICT ini, tapi sebenarnya banyak dan berat tanggungjawabnya. Lega sedikit kami yang beberapa kerat ni, bila ada pelajar praktikal.

Jom tengok moment luncheon kami kat Seoul Garden, Plaza Angsana, Johor...














Alhamdulillah.... seronok makan ramai-ramai. Sedap makan kat sini. Pilihan dua sup. Satu yang tak pedas dan satu lagi yang pedas. Basic soup dan kimchi soup. Makan secara buffet... ambil je la semua sampai perut penuh.

Moga pelajar praktikal dapat timba banyak ilmu ict di sini. All the best...

** sweet moment... feeling Korea...


8 comments:

  1. wah sedapnya. takpernah lagi makan steamboat. nanti nak kena ajak gegirls sha la

    ReplyDelete
  2. wah! sedapnyaa. bab udang tu tak boleh, sebab kaella suka sangat makan udang hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...wah !! sedapnya mkn makanan Korea...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.... sesekali feeling korea sat... hihihi...

      Delete