image Hadiah Hari Guru 2018 - Mia Liana

Wednesday, 16 May 2018

# Family Matters

Hadiah Hari Guru 2018


Seperti biasa bila tiba Hari Guru, murid-murid bawa hadiah ke sekolah. Tahun ini pun sama. Sofea pun nak bawa 3 hadiah. Hadiahnya usb data cable, tudung bawal dan bluetooth speaker comel.

Mia sampul hadiah-hadiah guna kertas warna. Dan inilah hasilnya...


Bila dah siap... nampak cute pula warna-warni macam ni. Tak sabar Sofea nak beri pada cikgu-cikgunya nanti.


** Selamat Hari Guru...

Entri berkaitan :
- Hadiah Hari Guru 2017


16 comments:

  1. Replies
    1. syukur sangat ni... dapat juga beri hadiah...

      Delete
  2. Cute sangat hadiahnya..
    Cikgu manalah yang bertuah tu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. katanya nak 3 je... tak pula cakap untuk cikgu mana..

      Delete
  3. ummi kat hospital.. babah jek la yg tolong carikan hadiah ilham..entah camana rupa la bungkusannya hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe lah ummi... janji babah settlekan...

      Delete
  4. Replies
    1. kan.. tak sangka pula dapat idea nak guna kertas warna yang ada..

      Delete
  5. mengimbau kenangan lama. Rindu pulak hari Guru ;D

    ReplyDelete
  6. Tahun ni tak sempat nak sediakan hadiah untuk cikgu. :(

    ReplyDelete