image Kain Pasang Dari Bandung - Mia Liana

Friday, 6 July 2018

# Family Matters

Kain Pasang Dari Bandung


Hmmm... Ada 2 kain pasang dari Bandung. Adik Mia beli untuk sekeluarga sempena kenduri kahwinnya yang bakal berlangsung bulan September ni.


Projek memotong kain dah boleh mula sikit-sikit. Yang kain sulam tu.. ingatnya nak buat kurung moden atau kebaya. Kena hantar tempah. Mia tak pandai buat lagi. Tengok dulu macam mana...

Kalau tak, buat baju kurung je semua. Yang ni Mia buat sendiri. Jahit untuk Mia dan Sofea punya.

** sedondon satu keluarga...


2 comments: