image Rebus Jagung - Mia Liana

Saturday, 14 July 2018

# Dari Dapur Mia # Health

Rebus Jagung


Pagi tadi pergi Pasar Tani... ada lah beli ikan dan sayur. Tup-tup Sofea tunjuk kat Mia nak makan jagung. Mia pun beli.

Balik rumah saja terus rebus kat periuk.



Favourite sangat makan jagung ni. Sekali makan ngadap depan tv sekejap je dah licin. Kenyang dan menyihatkan.

Khasiat jagung ada di SINI.

** nak-nak jagung manis... memang awesome sangat...


Entri berkaitan :
- Makan Jagung Rebus


13 comments:

  1. jagung rebus mmg sedap.. selalu beli dkt pasar malam..

    ReplyDelete
  2. sedapnyaa makan jagung rebus, mesti manis ni...

    ReplyDelete
  3. jarang beli yang rebus, selalu beli cucur kodok jagung

    ReplyDelete
  4. kak mia, wawa ada tag akak join ga.. jom.. hehe

    ReplyDelete
  5. wahh,,ni yang ain terasa nak mencari jagung rebus jugak ni.hahaha.

    ReplyDelete
  6. kami pun suka jagung rebus. makan sambil ngadap tv.
    Janji Kita

    ReplyDelete
  7. Dah lama jugak x makan, sedapp... dulu member salu bawak balik uma sewa...
    nanti ada masa nak jugak..jagung rebus.ehhehee

    ReplyDelete
  8. Sedapnya, lama tak makan jagung. Sekarang tengah musim durian plak.

    ReplyDelete
  9. sedapnyaaa jagung rebusss! febret semua orang agaknya kan..

    ReplyDelete
  10. suka jugak makan jagung ni, nak pulak minum air jagung sejuk2 :D

    ReplyDelete
  11. wah. lama sungguh tak merebus jagung.
    teringin plak tetiba.
    tak brape suka beli kat psr mlm.mahal sungguh.
    tak puas nak makan.
    beli mentah. rebus sendiri. yummy!

    ReplyDelete