image Tag Dapat Duit.. - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 11 June 2010

# Blog Tagging

Tag Dapat Duit..


Eh! Sukanya Mia.. ada orang bagi duit ni... hmmm nak buat apa, yek ? Banyaknya nak beli. Agak-agak berapa hek jumlah duit ni?

Mia kena tag duit ni dari matdin dalam entrinya Tag Kali Ke Lapan Belas

1. ucapan time kaseh kpd blogger yang tag anda & sertakan blog link sekali

telah dibuat di awal entri ni.. tuh! kat atas.

2. tagkan kat kawan2 yang akan layan berangan terok ngan korang


khas untuk semua follower-follower Mia... ambil lah tag ni. terpulang pada sapa yang sudi.

3. start berangan now..!! list kan sume angan2 tuh

hmmm... nak berangan jap boleh tak? Meh tengok apa yang Mia angankan...

 
rumah banglo tepi laut

kereta sport

cyber cafe sendiri ala-ala macam ni

Dan yang penting sekali keluarga Mia bahagia, sihat dan ceria diberkati dan dirahmati...

4 comments:

  1. Samalak angan-angan kiter yer...rumah banglo tepi laut...nyaman jer yer mia.

    ReplyDelete
  2. jangan ketawa tau... ni berangan aje...

    ReplyDelete
  3. Angan-angan penting yer!!
    SET you goals HIGH and EXCEED them!!
    Chaiyokk!! hehe:)

    ReplyDelete